PERS

“Een hechte bende die van elk platgetreden pad een avontuurlijke route vol muzikale hinderlagen maakt”
ARMAND SERPENTI  Trouw

“En het resultaat? Nieuwe jazz. Jazz zoals die nu moet klinken. Zomaar, op een steenworp afstand van onze voordeur op deze schitterende cd vastgelegd.”
RINUS VAN DER HEIJDEN, Internetmagazine Jazzenzo.”

“Dit driemanschap heeft zijn sporen reeds verdiend en dat is te horen ook. Het trio speelt zeer hecht samen”
RAKENDRA SMIT  Muziekwereld

“Alle drie kunnen ze lekker confronterend soleren, lyrisch en in bezielde exercities.”
 
“Emotioneel pakkend en cerebraal uitdagend.”
ARMAND SERPENTI, Dagblad Trouw

” … waarbij de gebeurtenissen van de dag moeiteloos verdwijnen bij het verschijnen van de klankdromen van dit gezelschap. Erg mooi en betoverend.”
RAKENDRA SMIT, Muziekwereld.”

“Het maakt hier niet meer uit of het gaat om jazz of wereldmuziek… deze muziek staat los van de hokjes en vindt zijn weg in het oneindige landschap van de improvisatie. Eén van de meest intrigerende bands op dit moment.”
CONCERTZENDER

“Onno van Swigchem, Pieter Jan Cramer van den Bogaart en Dion Nijland zetten een krachtige, droefzoete sfeer neer.”
KOEN SCHOUTEN  de Volkskrant

“Componeren doen ze alledrie, en het resultaat is zonder meer verbluffend te noemen.”
HOLLY MOORS, Moorsmagazine.

“Gezegd dient te worden dat nieuwe jazz zo dient te klinken. Beslist de moeite waard.”
ZEELANDNET

“Die uitgesproken samenvoeging van melodie, ritme en ambiance in de composities en de opmerkelijke combinatie van instrumenten maak van ‘Stromen’ een zeer attractief album.”
FRANK HUSER  JazzFlits

“Het trio integreert moeiteloos puntige jazzthema’s, heldere improvisaties, tango en warmbloedige volksmuziek tot een afwisselend geheel waarin melodie en swing de boventoon voeren”
ROB HENDRIKS  Noord-Hollandse Courant

“Een fantastisch, uiterst flexibel trio. Muziek zonder gewichtigdoenerij, niet ongecompliceerd maar wel toegankelijk. En met flair en gevoel voor swing gespeeld”
TON OUWEHAND  Dagblad Tubantia

“Het leuke ervan is, dat deze cd nauwelijks geproduceerd, nergens opgeklopt klinkt”
MAARTJE DEN BREEJEN  Het Parool